TOLA

%80 baino gehiago izango litzateke. Azido laktikoa belarrietatik irteten zaigu. Giharrek potentzia handia izatea behar dugu. Gure gorputzak, azido laktiko kantitate handiekin efizienteki lan egitea behar dugu. Nahiz eta gure entrenamendu guztiak ezin ditugun erritmo oso altuan egin, entrenamendu asko erritmo altuetan izango dira(entrenamenduaren bolumen totala oso altua ez izan arren)

 

Adibidez, atleta batek 10km-ko lasterketa bat 5min/km-ko egiten badu, beste lasterketa laburrago batean ezingo luke 5min/km-tik jaitsi. Hau da, gure gorputza abiadura jakin batera ohituta badago, abiadura denbora jaisteko esfortzu handiago bat suposatuko litzaioke, eta horregatik azido laktikoarekin lan egitea tokatuko litzaioke. TOLA entrenamenduaren funtsa azido laktikoarekin lan egitean datza. Gorputza azido laktikoarekin entrenatzean, pixkanaka sufritzen ikasiko du eta ondorioz azido laktikoaren kapazitatea handituko du.

Hemen bideo bat TOLA entrenamendua praktikatzen:

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s