Entrenamenduaren lan eremuak

  1. Definitu suministro energetiko bakoitzaren KAPAZIDADEA (AHALMENA) ETA POTENTZIA eta bakoitzean, kirol modalitate edo postu espezifiko ezberdinen bosna adibide jarri.
Potentzia aerobiko Aerobikoki intentsitate maximoan lan egitea
Kapazidade aerobiko Aerobikoki ahalik eta denbora gehien irautea, laktatoa  erabili gabe Maratoia igeri 1500 (onentzat) ziklismoan rebufo
Potentzia anaerobiko laktikoa Anaerobiko laktikoki intentsitate maximoan lan egitea. 400m korrika 1500m korrika
Kapazidade anaerobiko laktikoa Anaerobiko laktikoki ahalik eta denbora gehien irautea.
Potentzia anaerobiko alaktiko Fosfokreatina erabiliz, intentsitate maximoan anaerobiko alaktikoki lan egitea. Eskubaloiko penaltia 50m sprint Futboleko atezainaren sakea Karatekaren ukabilkada Pelotako gantxoa
Kapazidade anaerobiko alaktiko Anaerobiko alaktitkoki ahalik eta denbora gehien irautea.
  1. 6 suministro ezberdinen neurketarako egokiak diren testak bilatu. Protokoloen binkuluak itsatsi
Potentzia aerobiko Montrealeko unibertsitateko testa http://www.efdeportes.com/efd12/javierv1.htm
Kapazidade aerobiko Balkeren testa http://www.efdeportes.com/efd12/javierv1.htm
Potentzia anaerobiko laktikoa course navette: http://edufisicayrecreacion.blogspot.com.es/p/test-fisicos.html
Kapazidade anaerobiko laktikoa cooper https://es.wikipedia.org/wiki/Test_de_Cooper
Potentzia anaerobiko alaktiko baloi medizinalaren testa http://edufisicayrecreacion.blogspot.com.es/p/test-fisicos.html
Kapazidade anaerobiko alaktiko
  1. Aztertu VAM Testei buruzko artikuluak, eta ikasi duzuna idatzi.
    1. Zertarako balio dute, non eta nola egiten diren, zer tresna behar ditugu…
    2. Txirrindularitzan eta atletismoko protokoloak aztertu, eta idatzi

a.- Abiadura aerobiko maximoa esan nahi du. Lasterketa batean atletaren VO2max denean lortutako abiadura izango litzateke. Entrenatzaileak bere atletaren VAM jakitea ezinbestekoa da, atleta baten oinarria dela esan dezakegu.

VAM-ek atleta baten karrerako abiadura neurtzen du bere VO2max denean, esaterako, aerobiko mugara iristean datza. Abiadura hau 8 eta 25 km/hko tartean egon daiteke. Hau faktore genetiko eta entenamentuaren mailak bereizten dute.

VAM ezagutzea ezinbestekoa da entrenamentuak planteatzeko modu efektibo batean eta oso indibidualizatuta, entrenamenduan bertan erabili beharreko abiadurak zehazten laguntzen digulako. Portzentaiekin adierazten ditugu.

Saber cual es nuestra V.A.M. nos ayudará a elegir, como mencionamos antes, la velocidad precisa del entrenamiento, lo que nos posibilita saber cuando comienza la producción de ácido láctico y así poder evitarla, ya que el lactato impide rendir más, reduce la coordinación e incrementa el riesgo de lesión, debido a que con su acumulación perjudica la contracción muscular, esto sucede cuando se supera el umbral anaeróbico que está en torno al 85-95 % de tu F.C max.

http://vivedeporteysalud.blogspot.com.es/2012/09/velocidad-aerobica-maxima-vam.html

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s